Friday, October 13, 2006

Probabil ca a venit vremea sa scriu ceva mai mult.

Am creat blog-ul de cam o saptamana si jumatate si n-am scris in el decat mesajul anterior, cam mic si el. Din fericire insa, scuza de atunci n-o mai am, mana fiind aproape complet vindecata: pot scrie la calculator si pe foaie si pot merge cu bicicleta (din "vina" careia aveam probleme cu mana). Din pacate inca nu pot juca baschet, sper pana marti la ora de sport sa pot arunca la cos macar cat de cat.
Ca tot era vorba in mesajul anterior despre mine, cred ca ar fi multe lucruri de spus acum, cu intarziere, despre mine, dar o sa ma multumesc doar cu cateva din lipsa de timp, motiv pentru care n-am mai scris nici pana acum. Asa, sunt stundent la Facultate de Informatica Iasi cum ziceam. Propaspat, anul 1, boboc. Am terminat liceul Costache Negruzzi din Iasi, si acum desi trec pe langa el in fiecare dimineata cand vin la facultate nu mai reprezinta decat amintiri, placute in cea mai mare parte. Iar facultatea, comparativ cu liceul prezinta momentan doar avantaje: nu mai trebuie invatat decat la obiectele care-mi plac, poate mai mult sau putin chiar si acum, insa toate se leaga de informatica, nu-mi mai cere nimeni sa scriu comentarii sau sa explic reactii chimice, ceea ce-i foarte bine. Tot bun este si faptul ca am mai mult timp liber, 22 ore pe saptamana in orar imi dau mult timp asa zis liber, dar in realitate sunt parca mai ocupat ca in liceu, desi nici acolo nu eram prea relaxat. Oricum e si un lucru bun asta, sa am activitate desi rareori ma plitisesc eu, in general (ca tot trebuia sa scriu "despre mine").
Nu stiu ce-as mai putea spune direct despre mine, sunt pasionat de prea multe lucruri ca sa pot face macar o lista a hobby-urilor acum. In general imi plac sporturile, calatoriile, muzica, cartile, filmele si multe altele.
Legat tot de facultate, am primit de curand o veste buna, desi inca nesigura. Impreuna cu doi colegi vrem sa participam la un concurs de algoritmica (ACM), concurs pe echipe a cate 3 studenti. Vestea buna e ca s-ar putea chiar sa participam, desi initial am crezut ca nu ne mai putem inscrie. Etapa regionala, la care facem parte din grupa Europei de Sud - Est are loc pe 22 octombrie, asadar cam peste o saptamana. Mai rapid decat ma asteptam, deci trebuie sa lucrez cat pot pana atunci ca sa fiu cat de cat in forma, desi acum sunt din pacate destul de "ruginit" dupa o vara in care am facut orice numai programare nu. Ma bazez insa si pe suporul echipei :P. Ideea e ca participarea de anul acesta ne-ar prinde foarte bine ca viziune asupra concursului pentru anul urmator, acum neavand sanse prea mari la rezultate excelente. Revin acum deci la alte lucruri: ma chinui momentan sa invat STL, o colectie de algoritmi si structuri pentru programele C++.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home