Wednesday, October 25, 2006

Back from ACM

Se pare ca deja mi-am creat obieciul de a intarzia cu mesajele pe blog, si vad ca am respecatat asta si acum.
M-am intors acum 3 zile de la Bucuresti, de la concursul ACM de care vorbeam in post-ul precedent. Impresiile despre concurs (organizare, probleme, rezultate) sunt cat se poate de bune. Am participat alaturi de alte 40 echipe aproximativ, fiecare la o masa cu un singur calculator. 9 probleme, fiecare de o culoare. Cand rezolvi o problema primesti un balon de culoarea problemei, care e legat de masa unde lucrezi. Viziunea de ansamblu, asupra problemelor cele mai usoare si echipelor cele mai harnice se realizeaza in timpul concursurili cu ajutorul acestor baloane. Am primit pana la sfarsit 6 baloane din 9 posibile, ceea ce a fost foarte bine, chiar neasteptat avand in vedere ca nu ne-am pregatit probabil nici jumatate din cat s-au pregatit celelalte ehcipe cu 6 probleme rezolvate. Asta inseamna si faptul ca daca am lucra mai mult pentru anul urmator, am putea avea rezultate chiar si mai bune. In clasamentul final am ocupat pozitia 12, dupa o echipa cu 8 probleme rezolvate, doua cu 7 si 8 echipe cu 6, tot lafel ca noi. La finala probabil vor merge primele doua, una din Ucraina si una din Romania. Clasamentul final se gaseste la adresa http://acm.ro/ -> stadings.
Aici suntem noi, in timpul concursului. Acolo sunt doar 5 baloane, dar am mai rezolvat o problema si dupa :P.
Concluzia finala dupa concurs, la care am vrut sa particip in mod special pentru a ajunge la concluzia asta (sau la negatia ei) e ca ar fi mare pacat sa nu ma apuc de lucru mai serios pentru anul urmator. Rezultatul final se va vedea insa doar atunci, si nici eu nu sunt inca sigur de ce va fi.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home