Friday, September 07, 2007

Mult dupa.

Dupa cum spune titlul, scriu muult dupa postul anterior, dupa jumatate de an aproximativ. De la "revelion" incoace s-au petrecut multe lucruri, prea multe poate ca sa le pot scrie pe toate macar pe scurt, mai ales ca nu prea am timp; ca deobicei. Am continuat dupa vacanta de iarna semestrul 2, dupa sesiunea din 1 parca, nici nu mai tin minte. La facultate totul a fost bine, cat se putea de bine. Am facut in vara si modulul pedagogic, chestie care m-a tinut in Iasi inca o luna si mi-a furat din vacanta :(.
M-am razbunat insa imediat, cu multe iesiri, am fost aproape continuu plecat; iar acum se pare ca a trecut si perioada asta. In cateva saptamani incepe facultatea, vremea deja e mult mai nasoala. Mai plec doar oleaca cred.
In timpul asta mi-am gasit o noua pasiune, care in mod bizar nu ma atragea atat de mult la prima vedere: ciclismul. Am doua bicle acum, un mountain bike de la fist bike si o semicursiera mai veche, dar destul de buna. Cu ele mi-am petrecut o parte din vara, mergand pana la mare on bike; pe cursiera. Despre asta am scris pe un alt blog, si nu numai; pe care insa va invit sa-l vizitati.
Ce-am mai facut interesant anul asta am sa povestesc mai detaliat tot acolo.
Pe langa ce-am scris si ce am de gand sa scriu acolo, ar mai fi tabara de la facultate de la Voineasa, loc destul de dragut dar prea populat de turisti, si prea "domol". Am mai vizitat cateva orase: Brasov, Sibiu, Alba-Iulia, Cluj, descoperind cladiri, strazi, ale caror aspect imi aminteau de orase din strainatate. Am fost placut impresionat, oricum. Acum mai recent am facut un nou traseu cu bicicleta, pana in satul Frumoasa din judetul Bacau, unde am fost de revelion. Am mai fost odata pana acolo cu bicla, dar n-am reusit sa ma intorc, patind un mic accident (si de aici "scuza" din primul meu post de pe blog). Acum m-am intors sanatos, si chiar foarte rapid, in aproximativ 9 ore, la vreo 140 km. Am fost singur acum, cu semicursiera, si am putut sa merg cat de rapid m-au tinut picioarele si pedalele. Planuiesc sa mai fac vara asta doar Transfagaraseanul, cu bicla, sper sa prind candva 2 zile macar de vreme buna candva. Dar vom vedea asta la momentul potrivit.
Pana atunci, si pana cand voi mai scrie ceva pe blog, va invit sa vedeti noile albume de poze de pe contul meu picasa. Salut ;)

0 Comments:

Post a Comment

<< Home